Serap Hanımda Kağıt Sabun Tavsiye Ediyor

Öncelikle herkese sağlıklı bir ömür diliyorum şu günlerde kişisel sağlığımızın önemli olmasını bilmemiz gerekiyor ve bunu bilerek KAĞIT SABUN gibi kişisel el temizliğimizi sağlayabiliceğimiz ürünleri kullanmalıyız. Mesela ben 1 kutu aldım ve 2 çocuğum var ikisininde çantasında bu kağıt sabunlardan bulunuyor. Tuvalet ihtiyaçlarını giderdikten sonra b kağıt sabunlar ile kişisel el temizliğini yapıyorlar. Böylece başkasının kullandığı sıvı sabunlara ellerini sürüp temizlik yapiyim derken dahada mikrop kapmıyorlar. Ben buradan Cihan Bey'e çok teşekkür ediyorum. Ve velilere sesleniyorum çocuklarınızın sağlığı her anne baba için önemlidir sizlerinde kağıt sabun kullanmanızı öneriyorum ben gayet memnunum çok kullanışlı bir ürün... herkese sağlıklı günler diliyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder